.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سمت جدید رئیس شورای شهر رشت

با رٱي اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت، محمدرضا قاسمي رئيس اين شورا به عنوان رئيس مركز اسناد رشت انتخاب شد.

به گزارش ، در جلسه شوراي اسلامي اين شهر با پيگيري استاندار و پيشنهاد رئيس شوراي شهر رشت، عمارت فعلي شورا به مركز اسناد رشت تبديل مي‌شود.
ساختمان فعلي شوراي اسلامي شهر رشت قدمتي 100 ساله دارد و اين مكان تاريخي خانه مرحوم ميرزا خليل رفيع نخستين شهردار رشت بود.
شهردار رشت در ادامه اين جلسه بر ضرورت تشكيل محله‌ها تاكيد كرد و گفت: محله‌ها بايد شكل بگيرند و محلي براي اقتصادي و فرهنگي شوند و به موضوع منابع پايدار توجه شود.
محمود فريدوني با بيان اينكه پروانه‌هاي ساخت در رشت رو به كاهش است، اظهار داشت: بايد به سمت تامين و تشخيص منابع پايدار شهري برويم.
وي اضافه كرد: اكنون در حال تهاجم فرهنگي مهاجرت هستيم و در شهرنشيني به سمتي مي‌رويم كه مهاجرت‌ها زياد شده و ازدياد جمعيت شهري سبب فرهنگ‌هاي متفاوت است.
فريدوني گرفتن مشاوري بزرگ كه بتواند در تمام زمينه‌ها كار كند و الگو ارائه دهد را مورد تاكيد قرار داد.
عضو شوراي شهر رشت نيز در اين جلسه گفت: بازارچه‌هاي ميوه و تره‌باري كه در قالب مناقصه راه‌اندازي مي‌شود بدون كار كارشناسي است.
محمدحسن عاقل‌منش افزود: بايد دست سازمان ميوه و تره‌بار باز گذاشته شود تا بتوانيم موانع را از پيش رو برداشته و موضوع بازارچه‌ها را ساماندهي كنيم.
وي به ميزان استقبال مردم از بازارچه‌ها اشاره كرد و اظهار داشت: در سياستگذاري‌هاي كلان بايد مشكلات را با مردم در ميان بگذاريم.
رئيس كميسيون شوراي اسلامي شهر رشت نيز از انجام مطالعات طرح جامع شهري خبر داد و گفت: مطالعات اين طرح انجام شده است و از طريق شهرداري رشت به ديگر مناطق ابلاغ مي‌شود.
غلامرضا خاكسار افزود: طرح تفصيلي رشت نيز پس از طرح جامع انجام مي‌شود.
وي پروژه ميدان صيقلان به تختي رشت را رها شده خواند و اظهار داشت: اين پروژه به صورت نيمه‌كاره مانده و بايد در مورد آن تصميمات جدي گرفته شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 خرداد 1389
خدا شانس بده می‌گند چند شغله‌ها را می‌گیرند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.